Tehát egy felvonóban jogosan gondolhatja az ember hogyha beragadt hogy óóó semmi probléma, biztos csak lefagyott a windóz és nyomni kéne egy resetet a gépházban. Aha persze... álmodik a nyomor, lentebb illusztrálom.
Mert mi van ha éppen azért állt meg a lift mert éppen szakadozik a kötél:
Esetleg szó szerint kell érteni a beszorulást?:
Vagy csak azért ragadtunk be mert leégett a liftmotor:
Vagy csak a tengely tört el?
De amúgy a legtöbbször ajtóhiba miatt áll meg a lift:
Hajtóműtörés miatt csak pirosbetűs ünnepen:
De nem kell félni ha hirtelen megindul lefele a fülke, a vészfék rögzíti a kabint a vezetősínekhez, utánna már csak az legyen a legnagyobb gondunk hogy a vezetősín nem-e akar leszakadni:
Áramütéstől sem kell tartanunk, hisz a lift minden fémes pontja megfelelően földelt:De amúgyis, az egerek meg a fúrógépek sem szokták sosem megsérteni a szigetelt kábeleket:
Meg sokan biztosra mennek, nem lesz itt semmi gond, nehogymá kiégjen a bizti ha a könnyű szilikát helyett kis piros téglákkal rakom tele a liftfülkét:
Nomeg amíg az építőiparban bevett szokás a kamutűzcsap ( van az üzem mellett csap, csak éppen nincs vízvezeték alatta és így természetesen víz sincs benne) addig a felvonóiparban se lepődjünk meg egy kamu vészmegállítón, ott van de nem működik. :-) D Az alábbi képen egy hasonló de legalább egész kollégabarát a megoldás, szól előre...
Tehát nem kell félni, türelmetlenkedni, megannyi apróság
A fenti képek többségét a HC Automatizálási Kft.weboldalán találtam.
A fenti képek többségét a HC Automatizálási Kft.weboldalán találtam.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése